Re: Jak zmienic czcionki !!!!

Autor: Pawel (MikroSysteM_at_WriteMe.com)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 09:17:02 MET DST

barti wrote:

> Problem jest dosc powazny mam win NT 4.0 Angielska wersja z ustawionym
> polskim
> zestawem narodowym.Problem jest w tym ,ze w programach MS News i MS Mail

Wejdz w properties ekranu (control Panel) wybierz zakladke gdzie
zmieniasz kolory i czcionki. Zmien rozmiar czcionek opisu IKON na 12 pt,
daj Apply.
Zmien ponownie na to co bylo i daj APPLY jeszcze raz.

Od tej chwili bedzie OK.

I nie pytej dlaczego, bo tego nie wie sam Wielki Bill :-)

     MikroSysteM                        Pawel Rosiak
 01-499 Warszawa 46          MikroSysteM_at_WriteMe.com
     Po. Box. 44
 CONGRESS.SYS Corrupted. Re-boot the Washington D.C
                                           (Y / N) ?