Re: Problemy z Gravisem

Autor: Piotr Zalewa (zalun_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 13:28:43 MET DST

Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: "PIWO" <piwo_at_free.polbox.pl> wrote:
: >Mam dwa problemy:1 po zainstalowaniu karty pod windows 95 i zgodnie z
: >poleceniem zresetowania komputera wyskakuje mi napis:Version mismatch
: >between grvsultr.386 and ultrasnd.drv.I co mam z tym
: >zrobić?
sprawdz, czy dogral wszystkie pliki - sprobuj na chama

Ja mam inny problem - po dolaczeniu CD (typ Mitsumi 4x) nie gra dzwieku
(ustawienia w ultraini -ce). Ale to jeszcze nic - wyglusza mi dzwiek CD z
wyjscia sluchawkowego !
Moze nie jest to takie dziwne, ale mnie dziwi.
Aha, na karcie Primaxa Altra... przy wejsciu AudioCD znaczki L i R sa
odwrotnie niz na CD (na SBPro ich wogole nie mam >>napisow<<, ale chodzilo
OK nawet jak mi sie cos na nim schrzanilo. SB nie jest podlaczone).

--
WWW:    http://www.phys.uni.torun.pl/~zalun
e-mail: zalun_at_phys.uni.torun.pl