Re: Problemy z Gravisem

Autor: Rafa/l Reclaf (d61234rr_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 11:17:59 MET DST

        Ja dostalem do testowania Gravisa PnP i byla ta sama kiszka.
U mojego kumpla problem z ta karta polegal na tym, ze gravis namietnie
wybieral sobie irq 11. Zmienil go sobie recznie na irq 5 i poszlo.
U mnie nawet to nie pomoglo. Ciagle wywalal to samo na ekran. Nie pomogla
nawet interwencja samego Dra Sniegowego ktory przesiedzial caly bozy
dzionek przy moim komputerze. Po prostu nie dalo sie odpalic i juz.
Wykopalem Gravisa przez okno i nie bede kupowal nic co konczy sie na PnP.
        Pozdrowko.
                                        Rafal Reclaf