Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sat 19 Apr 1997 - 22:37:35 MET DST

On 1997-04-18 warta_olsztyn said:

>Czy sugerujesz, ze program w Foxie chodzi wolniej niz w Clipperze
>??? Jesli chodzi o operacje ekranowe na 386sx/16 4 MB - zgoda. Ale

Sam sobie odpowiedziales :-)))

>zapusc jakies prosciutkie zapytanie do bazy, cos w rodzaju:
>SELECT COUNT(szkody.nr_szkody), polisy.kolor_samochodu ;
>from polisy, szkody, klienci;
[]
>Niech baza polis ma 100 MB, klientow 25 MB, a szkod 10 MB.
>Na kazdym istotnym dla zapytania polu masz zalozone
>klucze indeksowe...

Normalnym "chlebem powszednim" jest wprowadzanie polis badz
danych o szkodach z klawiatury w okienka na ekranie ...

>Aha, najpierw to oprogramuj w Clipperze ! ;-)))))))))))

Chlopie mam "baze obcych" skladek 140MB (*.dbf) i do tego
reszta informacji (dossier) wlascicieli (razem 750MB)
i program Clipper'owy wybiera czlowieka po nazwisku
razem z jego danymi o polisach i samochodach bez wiekszej
zwloki a gdyby chciec to mierzyc to trzeba by stopera
bo dzieje sie to tak szybko. Mam rowniez program w FoxPro
do przeszukania szkod po datach zgloszenia (mozna wybrac
np.: miesiac) i snuje sie niemilosiernie w porownaniu do
wyszukania czlowieka w obcych. Tak , ze niestety albo mam
niefart :-))) albo ???

>Nie, wyslalem tylko jeden, nie dostalem zadnego.

Wyslalem na warta_olsztyn i jeszcze raz sprobuje.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;36;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive