Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 23:42:18 MET DST

Pawel Sikora <pawel_at_pmc.com.pl> writes:

> Nie dokonca
> wiem skad sie to moze brac. Zaskakujace jest tez ze
> NCR 810/815 dzialajacy w PIO przeciez zapewnia taka sama wydajnosc jak
> Adaptec 2940 (na powazniejszych dyskach jak barracuda 4 lp) !

Tak, ten NCR jest rzeczywiscie niezly (i ta cena).
Ale poza tym jestes pewien ze on dziala u Ciebie w PIO? Bo w ogole
53C810 jest bus masterem, w odroznieniu od wczesniejszych modeli (np. 5380).

> BTW. Na www.symbios.com leza uzytki do wprogramowywania ncrbiosu 4.x
> do dowolnego awarda.

A moze jakis sukces NCR-BIOSu z BIOSem Intela (PPro->Performance/AU czyli
Aurora, 440KX)? Oczywiscie we Flashu nie ma miejsca na 32/64 KB SCSI,
ale wsadzilem w podstawke na karcie sieciowej, i SCSI BIOS 3.07 dziala,
ale startuje bardzo dlugo (do momentu odpalenia jadra Linux'a - potem jest
juz normalna szybkosc, ale pozniej SCSI BIOS nie jest juz uzywany),
a wersja 4.0.x dziala do momentu, kiedy powinna pociagnac boot sector
- niestety nie robi tego (do SCSI setup'u da sie wejsc).

--
Krzysztof Halasa