Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 14:59:03 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Chlopie mam "baze obcych" skladek 140MB (*.dbf) i do tego
>reszta informacji (dossier) wlascicieli (razem 750MB)
>i program Clipper'owy wybiera czlowieka po nazwisku
>razem z jego danymi o polisach i samochodach bez wiekszej
>zwloki a gdyby chciec to mierzyc to trzeba by stopera
>bo dzieje sie to tak szybko. Mam rowniez program w FoxPro
>do przeszukania szkod po datach zgloszenia (mozna wybrac
>np.: miesiac) i snuje sie niemilosiernie w porownaniu do
>wyszukania czlowieka w obcych. Tak , ze niestety albo mam
>niefart :-))) albo ???

Masz program w Foxie napisany przez chlopca Clipperowca,
albo jakis blad w CDX-ach - uszkodzone, za malo kluczy,
albo w ogole nieobecne. Otworz DBF-a i zobacz, czy ma
indeks po dacie szkody.
Na jakim sprzecie i pod jakim systemem chodzi jeden i
drugi program ?

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl