Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 00:40:31 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Smacznego :-)))) Nie robilem porownan ale widzialem
>w dzialaniu program (duza hurtownia) napisany pod CLARION'em.
>Znacznie mniejsze exe i szybciej dzialal niz Clipper'owe
>wynalazki, ktorych to mam pelno na sieci :-))) Ostatnio doszlo
>pare spod FoxPro i od razu musialem dokupic 4MB RAM do PS/1 bo
>4 polisy kobitka wprowadzala 30 minut.

Czy sugerujesz, ze program w Foxie chodzi wolniej niz w Clipperze ???
Jesli chodzi o operacje ekranowe na 386sx/16 4 MB - zgoda. Ale zapusc
jakies prosciutkie zapytanie do bazy, cos w rodzaju:

SELECT COUNT(szkody.nr_szkody), polisy.kolor_samochodu ;
from polisy, szkody, klienci;
where szkody.nr_samoch = polisy.nr_samoch ;
and klienci.nr_klienta = polisy.nr_klienta ;
and szkody.data between {1996.01.01} and {1996.06.30} ;
and polisy.samochod = 'MALUCH' ;
and klienci.miasto <> 'WARSZAWA' ;
and klienci.wiek < 25 ;
group by polisy.kolor_samochodu

Niech baza polis ma 100 MB, klientow 25 MB, a szkod 10 MB.
Na kazdym istotnym dla zapytania polu masz zalozone
klucze indeksowe...

Aha, najpierw to oprogramuj w Clipperze ! ;-)))))))))))

Nie znam Clariona, nie wiem, co on umie w tej materii.

>Jak do mnie wreszcie dotra to na pewno odpowiem :-)))
>Sadze, ze Grego cos tam majstruje i nie mam chwilowo
>dostepu. Czy jakis list ode mnie dostales?

Nie, wyslalem tylko jeden, nie dostalem zadnego.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl