Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Szymon Bąkowski (szymek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 11:52:11 MET DST

> Zaczynam sie powoli zastanawiac, czy to USR nie nabija ludzi w butelke -
> mam podobny problem ze Sportsterem 33,600 - laczy przy max 12 000, zrywa
> polaczenie, nie moze uzgodnic protokolow itp.
> Wiem, ze TPSA tez macza w tym palce, ale cos mi sie wydaje, ze otrzymanie
> homologacji na modem jest kwestia prezentu w postaci paczki kawy
> (przyslowiowej) dla pani Hani w ministerstwie.
> P.S. - ciagle tylko widze ogloszenia, "sprzedam USR Sportster ..." itd.
> Moze ktos kto uzywa tego dluzej da znac jak sie u niego sprawuje.
> SORRY, ZE NIE JEST TO W SUMIE ODPOWIEDZ NA PYTANIE

Raczej nie nabija :)
Jak pisza koledzu nizej ze Sportsterem 33.600 rownież i ja nie mam zadnych
problemow. Uzywam go takze ze dwa miesiace i pracuje wporzo. Jako
ciekawostke z T.P.S.A laczy sie zawsze na 28.800 a raz tylko mi polaczyl na
19 z providerem :) Ogolnie bardzo ladnie chodzi a i Winmodem, tez bardzo
ladnie sie sprawuje. Slyszalem od jednego kieleckiego providera, ze w
krakowskim jakis dystrybutor USR`a testuje juz ten upgarde3 do 56 k.
Zobaczymy jak im testy wyjda, bo slyszalem ze nie wszedzie na swiecie sie
sprawdzil te upgard.
Pozdrawiam

szymek_at_hehe.com
http://www.free.polbox.pl/s/szymek