Quark 3.31

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 12:02:02 MET DST

Panowie,
Problem jest nastepujacy:
Zwalil mi sie Quark 3.0 w 386 DX40 8 MB RAM win3.1
Kompletnie.
Dyskietki instalacyjne tez sie przez dwa lata popsuly jakims cudem.
W sklepie powiedzieli, ze dostane nowe, ale za trzy tygodnie.
A ja to musze miec teraz!
Totez pozyczylem od kolesia na dwa tygodnie nowego Quarka v. 3.31 i
chociaz na pudelku jest napisane jak wol: Requirements 386-based PC 4
MB RAM, to, choc sie Q3.31 ladnie zainstalowal komunikuje mi po
planszy intro,ze This version cannot run on this system (4).
Co zrobic.
Moze dopisac cos do multikonfiga?
Tylko co?
Przyslijcie wsparcie na prywatnego maila!
Bezradny, a strasznie potrzebujacy Waszej pomocy
              PAWEL ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl