Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Paweł Neugebauer (snoopy97_at_cyberdude.com)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 13:53:13 MET DST

Pawel B. <bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5j1sab$5h7$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
> In article <01bc493b$e9722000$72b2ccc2_at_hera>, "dymek"
<dymek5_at_free.polbox.pl> says:

> W zasadzie mozesz tylko ladnie poprosic TPSA o sprawdzenie linii lub
nadanie Ci kategorii modem,
> co powinno? wiazac sie z przydzieleniem Ci prawdziwej pary bez kanalow
pochodnych,
> ale i tak to wszystko zalezy od jakosci drutow i centrali. Ciesz sie, ze
wyciagasz 9600, bo znam linie
> na ktorych 2400 to o polowe za duzo....
> PawelB
Zaczynam sie powoli zastanawiac, czy to USR nie nabija ludzi w butelke -
mam podobny problem ze Sportsterem 33,600 - laczy przy max 12 000, zrywa
polaczenie, nie moze uzgodnic protokolow itp.
Wiem, ze TPSA tez macza w tym palce, ale cos mi sie wydaje, ze otrzymanie
homologacji na modem jest kwestia prezentu w postaci paczki kawy
(przyslowiowej) dla pani Hani w ministerstwie.
P.S. - ciagle tylko widze ogloszenia, "sprzedam USR Sportster ..." itd.
Moze ktos kto uzywa tego dluzej da znac jak sie u niego sprawuje.
SORRY, ZE NIE JEST TO W SUMIE ODPOWIEDZ NA PYTANIE .........................