Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Jarek Czarnecki (pasiek_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 11:06:12 MET DST

> Jako
> ciekawostke z T.P.S.A laczy sie zawsze na 28.800 a raz tylko mi polaczyl
na
> 19 z providerem :) Ogolnie bardzo ladnie chodzi a i Winmodem, tez bardzo
> ladnie sie sprawuje. Slyszalem od jednego kieleckiego providera, ze w
> krakowskim jakis dystrybutor USR`a testuje juz ten upgarde3 do 56 k.
> Zobaczymy jak im testy wyjda, bo slyszalem ze nie wszedzie na swiecie sie
> sprawdzil te upgard.
> Pozdrawiam
>
> szymek_at_hehe.com
> http://www.free.polbox.pl/s/szymek

Fakt, że upgarde3 do 56 k. sprawdził sie na swiecie nie oznacza, ze
sprawdzi sie i w Polsce. Bo tutaj dzieją się cuda jak wiadomo. Poza tym nie
wiadomo, czy polska siec telekomunikacyjna wytrzyma takie obciązenie
(przepływność kanału rozmównego- 64k).

pasiek_at_free.polbox.pl
ewentualnie jar_at_mvax.pwr.wroc.pl
zapraszam na http://free.polbox.pl/p/pasiek