Re: Help! Sportster 33.6 external

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 21:49:35 MET DST

samba_at_zigzag.pl wrote:
: Dzieki, tylko ze moja karta dzwiekowa ma 1/2 duplex, wiec do rozmow sie nie
: nadaje.
: Czy ktos z Was uzywa software'u do rozmow w trybie rzeczywistym, ktory
: pozwala na wybranie modemu zamiast karty muzycznej i to dziala? Musze
: ominac koniecznosc uzycia karty muzycznej.

Ja sie obawiam ze to sie nie da. Dzwiek do modemu [z modemu] dostaje
sie z [do] komputera tym samym kanalem co i dane z internetu.

No chyba ze bedziesz mial cos typu PhoneBlaster - modem i karta dzwiekowa
na jednej fizycznej karcie.

J.