Re: Help! Sportster 33.6 external

Autor: samba_at_zigzag.pl
Data: Wed 16 Apr 1997 - 21:31:56 MET DST

Dzieki, tylko ze moja karta dzwiekowa ma 1/2 duplex, wiec do rozmow sie nie
nadaje.
Czy ktos z Was uzywa software'u do rozmow w trybie rzeczywistym, ktory
pozwala na wybranie modemu zamiast karty muzycznej i to dziala? Musze
ominac koniecznosc uzycia karty muzycznej.

AS.

Angus MacGyver <angus_at_phoenix.org> napisał(a) w artykule
<5j2vhu$66v$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

> samba_at_zigzag.pl wrote in article
<01bc4a06$87e4a8a0$232074c3_at_pentium-100>..