Re: Help! Sportster 33.6 external

Autor: samba_at_zigzag.pl
Data: Thu 17 Apr 1997 - 02:44:50 MET DST

Hm....Co w takim razie powiedziec o co najmnej kilku "fachwcach" z gieldy
w-wskiej, reprezentujacym wcale duze firmy (nie mowie tu o "stolikowcach"),
ktorzy spowodowali, ze kupilam tak kosztowny modem, mimo ze tlumaczylam
dokladnie, o co mi chodzi.....Jestem nieco wsciekla, widze ze bez zmiany
karty muz. sie nie obedzie.
A.

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5j3agf$5a5$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...