Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 17:53:00 MET DST

Paweł Neugebauer <snoopy97_at_cyberdude.com> wrote:
: Wiem, ze TPSA tez macza w tym palce, ale cos mi sie wydaje, ze otrzymanie
: homologacji na modem jest kwestia prezentu w postaci paczki kawy
: (przyslowiowej) dla pani Hani w ministerstwie.

Homologacja wymaga "badan", a "badania" czasu pracy "specjalisty", a
specjalista za darmo nie pracuje.
Fakturka zacna sie za to nalezy.
Bez badan z pania Hania tez sie pewnie idzie dogadac, ale socjalizm
juz minal i za paczke kawy nic sie nie zalatwi. Moze za kluczyki do
samochodu :-).

: P.S. - ciagle tylko widze ogloszenia, "sprzedam USR Sportster ..." itd.
: Moze ktos kto uzywa tego dluzej da znac jak sie u niego sprawuje.

Doskonale sie sprawuje. Wszystkie [hm, "winmodem" omijam z daleka"]
USR sie doskonale sprawuja, dlatego je polecamy :-).

J.