Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Pawel B. (bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 08:41:15 MET DST

In article <01bc493b$e9722000$72b2ccc2_at_hera>, "dymek" <dymek5_at_free.polbox.pl> says:

>Mam wielki problem z US ROBOTICS SPORTSTER 33600,a racej nie z nim tylko z
>TP S.A.Moge wejsc do internetu tylko wowczas gdy w konfiguracji ustawie
>predkosc
>9600 jezeli bedzie to jakakolwiek wieksza predkosc ,to wychodzi komunikat o
>tym
>ze komputer z ktorym chce sie polaczyc nie odpowiada.Wywiozlem komputer do
>kumpla na inna dzielnice podlaczam i tam dziala bez problemu z predkoscia
>28000
> CO ZROBIC POMOZCIE
>moj mail :dymek5_at_free.polbox.pl

W zasadzie mozesz tylko ladnie poprosic TPSA o sprawdzenie linii lub nadanie Ci kategorii modem,
 co powinno? wiazac sie z przydzieleniem Ci prawdziwej pary bez kanalow pochodnych,
ale i tak to wszystko zalezy od jakosci drutow i centrali. Ciesz sie, ze wyciagasz 9600, bo znam linie
na ktorych 2400 to o polowe za duzo....
PawelB