Re: Drukarka atramentowa

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 08:07:17 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Najpierw zastanow sie jaka drukarka jest ci potrzebna - czy koniecznie
> taka z kolorem czy nie. Jesli w zupelnosci wystarczy ci czarno-biala to
> mozna sie rozgladnac za uzywanymi HP500 lub HP520 - mozna je kupic juz za
> 400 zl co nie jest tak strasznym wydatkiem a sa to drukarki bardzo dobrze
> sie sprawujace.

Popieram kolege. Jesli tylko czarno-biala to polecam ten pomysl.
Ostatnio zalatwilem koledze 520 za 400zl. Jest szalenie zadowolony. Stan
drukarki - prawie nowka.

> Epsona raczej nie polecam. Jakosc wydruku jak za swoja cene ma on
> rewelacyjna, ale w razie uszkodzenia glowicy wymieni koszt jej wymiany to
> mniej wiecej cena polowy drukarki, a HP i Lexmarki maja glowice drukujaca
> zintegrowana ze zbiornikami z atramentem i wymieniasz ja przy wymianie
> atramentu.

Ostatnio duzo zlego slyszalem o Epsonach (bardzo wrazliwe na kurz i
zanieczyszczenia).
Kilka Epsonek800 w ostatnim czasie u kolegow polecialo (glowice).
Sam mam EpsonStylus800. Jestem zadowolony ale po przebojach kolegow to
drukuje z dusza na ramieniu.

A tak w ogole to z reka na sercu moge polecic cokolwiek byle HP (duzo
dobrych doswiadczen).

--
Pozdrowionka
   Janusz