Re: Drukarka atramentowa

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 15:05:23 MET DST

Pod zadnym pozorem nie kupuj drukarki 'windows-only'. Co z tego, ze
masz u siebie Windowsy 95 - moze za rok bedziesz miala cos innego.
Albo zechcesz podpiac do innej maszyny...

Te drukarki nawet pod Windows NT nie chodza!!!!

A roznica w cenie wcale nie jest duza.

  MJ

PS. Ja mam HP 690 i na razie nie narzekam. Ona ma jeszcze dodatkowa
zalete tzw. foto-kitu - druk w 6 tuszach, a nie w 4. Na razie tego nie
probowalem, wiec nie wiem, czy to rzeczywiscie takie dobre.