Re: Overcloking PENTIUMA 100

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 08:18:03 MET DST

Kornel Zieliński wrote:

> Podrasowałem koledze w/w procespr na 120 mhz.
> Próbowałem też na 133 ale gdy komputer uruchamia
> system (starting MS-DOS.....) komputer się wiesza.

Skontaktuj sie z dealerem ktory ci sprzedal to P100 (zegar100MHZ)
dlaczego nie pracuje na 133MHZ. Jak mogl Ci sprzedac taki chlam mowiac,
ze jest to 100MHZ.
Czy jak kupisz malucha to masz pretensje do sprzedawcy, ze to nie jest
mercedes????

Ale dosc zartow. zajrzyj do archiwum PECETA

http://www.man.lodz.pl/LISTY/index.html

Tam bylo juz mnostwo dyskusji na temat podkrecania procesorow, sztuczek
i klopotow z tym zwiazanych.

> Nie znam się na tym bardzo, więć bšŸcie wyrozumiali

Tak. Staralem sie byc wyrozumialy.

--
Pozdrowionka
   Janusz