Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 12:28:00 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>/> ram dysk bez sensu zezera RAM. ja dla pamieci mam pozyteczniejsze
>/> zastosowania.
>
>Tzn jakie ?
>Mam 28 MB RAM, przy tej wielkości naprawdę spokojnie 4 MB mogę w DOSie
>przeznaczyć na RAMdysk :)

mam 32MB RAM. Cala pamiec jest przeznaczona dla OS/2. odpalam sobie
okna dosowe (w calkowicie separowanych zadaniach), gdzie kazdy dos pozera
swoje 4 lub 8mb. zalezy na ile im pozwole. a w tym czasie robie
cale mnoooostwo innych ciekawych rzeczy, chocby pisze ten list :)
dos to tylko bootstrap, i powyzej 16mb szkoda marnowac komputer
na dos czy winblarg95.

>Dokumentacja do k.g. ma tutaj naprawdę mało do gadania ;)
>Używam sdd 5.3a który wstawia swoje tryby, tyle że vgatest nie wykrywa
>żadnego trybu 80x33 czy 80x28 czy 80x30 :(

oj to masz cieniutki sterownik. bo ja to mam, nawet bez sdd.

>/> >PS: Czy da się jakoś wylączyć te idiotyczne paski przewijania po
>/> >bokach paneli ?
>/>
>/> nie jestem pewien czy sie da. spytam tylko po co ? skoro tam miejsce
>/> i tak do niczego nie jest wykorzystane ? poza tym te paski mi sie
>
>Ze względów czysto estetycznych ...

Wylacz monitor, bedziesz mial rownomiernie czarny, estetyczny ekran :)
Mi tam te paski nigdy nie przeszkadzaly, a bardzo mi ich brakowalo w NC.

>/> przydaja, bo jak mam jakies 500 plikw w katalogu, to po pasku latwo
>/> jest mi sie zorientowac, w ktorym mniej wiecej miejscu sie
>/> aktualnie znajduje.
>
>Wciskam gwiazdkę i już wiem ile jest plików ...

no tak. ale jak przegladasz 500 plikow tekstowych, i je podgladasz F3 to
skad wiesz ile mniej wiecej przeczytales ? a gwiazdke to w dn tez se
moge wcisnac. aha. te 500 plikow to moze byc jakas potezna zrodlowka.

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |