Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 16:01:07 MET DST

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote in article <5io5nn$ng2$1_at_news-s01.ca.us.ibm.net>...

> Niezalaznie od porownan, facet ktory jest lekarzem, prawnikiem,
> dziennikarzem itd. nie powinien byc zmuszony do tego aby wiedziec
> co to znaczy "zainstaluj program". Jezeli zas sa zmuszeni aby to
> wiedziec, to bardzo przepraszam - komputery sa na etapie Syrenki i
> ruskiego klucza. Albo telefonu na korbke.

No i pewnie jeszcze facet ktory jest lekarzem, prawnikiem,
dziennikarzem itd. nie powinien byc zmuszony do tego aby wiedziec
co to znaczy "skrec kierownice w lewo". Ty pewnie wsiadasz do
swojej Hondy, sprawdzasz w instrukcji, ze aby ruszyc nalezy
wlozyc ten srebrny kluczyk do tej dziurki obok tego duzego
kolka, przekrecic, nacisnac pedal (na rysunku pokazane ktory) i
samochod zawiezie Cie tam gdzie chcesz. Czy tak???
Cos mi sie wydaje, ze to nie wystarczy.
Pozdrawia Marac na korbke

--
#           Michal Maracewicz                   #