Re: Informacje rozszerzone

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 16:01:11 MET DST

Łukasz Lech <lesiu_at_WriteMe.com> wrote in article <01bc477b$adb808c0$LocalHost_at_admin>...

> Ireneusz Makowski [RENE] <renemawi_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
> <01bc476b$9ccbb580$2c91ccc2_at_ppp>...
> [ciach]

> Nie wiem jak rozszerzyc ie, ale sadze, ze problem lezy po drugiej stronie:
> albo webadmin cos sknocil (usunal plik a nie zminil linku albo inny - to
> sie zdarza), albo z jakis przyczyn dobijasz sie do rzeczy ktore sa tam ale
> nie masz do nich praw.
> Moze byc jeszcze tak, ze adres wpisales 'z reki' i niezgadzaja sie jakies
> literki (w sensie duze/male).
> [...]
Nic z tych rzeczy. Mnie taki komunikat wyskakuje przy KAZDEJ
probie polaczenia sie z JAKIMKOLWIEK serverem ftp za
pomoca explodera.
Pozdrawia F.T.P. Marac

--
#           Michal Maracewicz                   #