Re: Informacje rozszerzone

Autor: Łukasz Lech (lesiu_at_WriteMe.com)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 22:09:13 MET DST

Ireneusz Makowski [RENE] <renemawi_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc476b$9ccbb580$2c91ccc2_at_ppp>...
[ciach]

> otworzył

Nie wiem jak rozszerzyc ie, ale sadze, ze problem lezy po drugiej stronie:
albo webadmin cos sknocil (usunal plik a nie zminil linku albo inny - to
sie zdarza), albo z jakis przyczyn dobijasz sie do rzeczy ktore sa tam ale
nie masz do nich praw.
Moze byc jeszcze tak, ze adres wpisales 'z reki' i niezgadzaja sie jakies
literki (w sensie duze/male).
W koncu moze rowniez byc tak, ze jakies lacze jest przeciazone.

--
Pozdrowienia
Łukasz Lech