Re: Informacje rozszerzone

Autor: Ireneusz Makowski [RENE] (renemawi_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 18:43:24 MET DST

Tej strony nie czyta nawet Norton File Manager ,ale Netscape tak.
Polecam zajrzeć każdemu , można się uśmiać do łez odtwarzając
wav'y Montera RMF'u.
Wolny wniosek(na koniec):
I znowu nie obejdzie się bez dwóch przeglądarek.

Marac <marac_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc480e$42bdac80$LocalHost_at_default>...
> Łukasz Lech <lesiu_at_WriteMe.com> wrote in article
<01bc477b$adb808c0$LocalHost_at_admin>...