Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 16:07:36 MET DST

Andrzej Lewandowski <alewando_at_weseley.com> wrote:
[..]
: Acha.... Zamiast rm *.o napisalo mi sie rm * .o

: Dostalem komunikat ze nie ma fajla .o

: Oczywiscie, nie uzywalem "bezpiecznej" wersji rm ktora
: pyta o kazdy usuniety zbior. Zbiorow o rozszerzeniu .o
: mialem prawie 700 i nie chcialo mi sie odpowiadac "yes"
: 700 razy...

Trzeba było sobie Makefile zrobić i utworzyć cel clean.
Niestety jeszcze nie wymyślono systemu, który by wiedział co miał jego
operator na myśli ale przez używanie odpowiednich narzędzi można uniknąć qpy
błedów.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*