Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Wojciech Cieluch (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 18:58:33 MET DST

Szanowni Panowie !!!.
Pamiętacie na pewno jeszcze czasy kiedy nie było
na świecie jeszcze komputerów a jeżeli nie
pamiętacie to zaręczam wam że tak było .
"Jakie to były piękne czasy",jak mawiają
starożytni
Rozpisywanie się o elitarności jednego
systemu a o systemie dla plebsu , jest moim
skromnym zdaniem tym samym jak o wyższości jednej
rasy ludzkiej nad drugą . Zakrawa mi to na
odchylenia rasistowskie i faszystowskie . Ocenę
pozostawiam każdemu człowiekowi indywidualnie .Ja
osobiście jestem zwolennikiem Win95 i nie uważam
się za gorszego od użytkowników wszystkich innych
systemów .Nie potępiam i nie naśmiewam się z
innych . Każdy system operacyjny ma jak człowiek
swoje wady i zalety więcej wiary w człowieka a
życie będzie przyjemniejsze i sympatyczniejsze .
Niech każdy robi co uważa za stosowne a inni
niech go nie uszczęśliwiają na siłę radami typu
ten jest be a ten cacy . Wybór zostaw każdemu
indywidualnie , pokaż zalety twojego systemu a
nie mów że inny jest nic niewart.
Przepraszam wszystkich , których uczucia może
zraniłem.

--
Z poważaniem
Wojciech Cieluch