Re: Pomocy (skaner i w95)

Autor: Andrzej Walkanis (awa_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 15:58:20 MET DST


Witam,
Mialem podobny problem, zainstalowalem skaner a nastepnie graficzne
oprogramowanie z nim dostarczone. To oprogramowanie podmienilo
sterownik TWINE dostarczony ze skanerem na swoj wlasny.
Efektbyl taki, ze skaner dzialal tylko z tym programikiem zreszta
strasznie badziewiastym inne programy zachowywaly sie tak jak piszesz.
Problem rozwiazale recznie wgrywajac zbiory "twine32.dll" itd. z
dyskietki od skanera.

Pozdrawiam,
Andrzej

 Marcin Okoń wrote:
>
> Posiadam skaner reczny Genius C105 Pro, niestety od pewnego
> czasu aplikacje win95 nie widza go, mimo iz jest zainstalowany
> poprawnie (wedlug instalatora). Gdy wywoluje opcje w programie:
> "select TWAIN source" to na liscie wyboru jest pusto.
> Skaner dziala na 100%, instalator przeprowadza test ustawien, wiec
> to nie moze byc konflikt sprzetowy. Nie jest to rowniez wina softu,
> sprawdzalem kilka programow i w kazdym to samo.
>
> Marcin Okon
> okon_at_logonet.com.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:01:53 MET DST