Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 17:09:28 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 13:01:18 +0200 (CEST), Tommy Lite wrote:

>Sadze, ze u nas spokojnie mozna sie wyrobic, placac 10x tyle...
>..miesiecznie.

e, chyba zartujesz.
te 60$ to byla usluga dodatkowa [static IP], caly abonament
kosztuje oczywiscie znacznie wiecej, ale place tylko 1 raz,
jesli pozostaje przy tym samym prowiderze to za ta sume
mam IP static na cale zycie, bardziej precyzyjnie - na kilka
lat bo jak wejdzie IPv6 to static IP pewnie nie bedzie nic
kosztowal i beda go dawac wszystkim uzytkownikom, bo po cholere
komplikowac sobie zycie z dynamicznym przydzielaniem jesli
numerow bedzie od cholery albo jeszcze wiecej :-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi