Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 08:48:55 MET DST

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
[..]
: Wy [bo nie ty pierwszy] linuxiarze, jakos nie potraficie zrozumiec, ze jedno
: drugiemu wcale nie przeszkadza. Na Novellu usuniete pliki jakos daje sie
: odzyskac, na niejednym unixie sa pamietane poprzednie wersje, a ja tylko
: slysze "to nie DOS", "zaloz sobie aliasa na rm", itp.

Spróbuj nie myśleć o tym, że odzyskanie skasowanego pliku jest możliwe a s
prayzwyczajenia takiego na pewno za pół roku będziesz zadowolony. Przez
ostatnie trzy lata tylko raz miałem chęć coś odzyskać (jakieś dwa lata
temu), a i to co straciłem nie było wcale cenne. Naprawde jeżeli
pzryzwyczajsz się do tego to popełniasz o wiele mniej błedów.
Spróbuj z pół roku w ten sposób na DOS-ie popracować, a gwarantuje że
dostrzeżesz tego zalety.

[..]
: Wiem. a czeste pady windy wcale nie przeszkadzaja, bo przeciez Office ma
: autosave co 5 minut, wiec co komu wywalenie przeszkadza :-))))).

A co jak G95 będzie padać regularnie pod koniec owych pięciu minut ?
Jakiś miesiąc temu próbowałem piszac pewien tekst w Wordzie 97. Sześć
podejść i sześć strat fregmentów tekstu. Najbardziej rozmiękczył mnie
pierwszy pad gdzie po napisaniu prawie całego tekstu spokojnie siedziałem
sobie i tylko już czytałem z ekranu to co napisałem. W pewnym, momencie
wszystko znikło i zobaczyłem licznik kilobajtów pamięci jaki pojawia się
po starcie maszyny. To było piękne (@#$%^!). Następnyhc przypadków nie będę
opisywał (bo i po co ?). Po tym wszystkim mam gdzieś podświetlanie błędów
ort w pisanym tekście. Obecnie piszę wszystko w html-u (Netscape).
Przynajmniej dokument jest przenoszalny i wydrukować będę go mógł wszędzie.

Do wszystkich tych, któży nie mają kłopotów z eksploatacją G95 mam pytanie
czy aby nie są wpięci do sieci ? Bo ja tak. Zauważyłem, że lwia większość
niestabilnych 95-ek to te które są podkablowane.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*