Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 18:00:34 MET DST

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: Spróbuj nie myśleć o tym, że odzyskanie skasowanego pliku jest możliwe a s
: prayzwyczajenia takiego na pewno za pół roku będziesz zadowolony. Przez
: ostatnie trzy lata tylko raz miałem chęć coś odzyskać (jakieś dwa lata
: temu), a i to co straciłem nie było wcale cenne. Naprawde jeżeli
: pzryzwyczajsz się do tego to popełniasz o wiele mniej błedów.
: Spróbuj z pół roku w ten sposób na DOS-ie popracować, a gwarantuje że
: dostrzeżesz tego zalety.

Chyba zartujesz :-) nie po to uzywam DOS, zeby nie odpalac pod nim
Undelete/load.

Zaczynasz juz mowic prawie jak MS - 'it is not a bug, it's a feature" :-)

J.

: : Wiem. a czeste pady windy wcale nie przeszkadzaja, bo przeciez Office ma
: : autosave co 5 minut, wiec co komu wywalenie przeszkadza :-))))).
: A co jak G95 będzie padać regularnie pod koniec owych pięciu minut ?

To trzeba wywalic plyte glowna. W95 ma prawo pasc raz na pol roku.

J.