Re: Jak sciagnac strone www?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 03:58:39 MET DST

On Thu, 10 Apr 1997 20:47:00 +0200 (CEST), Pawel Kwietniewski wrote:

>Wiem, ze juz bylo podobne pytanie ale czy ktos moglby podac nazwe programu
>ktory pozwolilby sciagnac strone www z podstronami?

to ze pytajacy nie podaje DLA JAKIEGO SYSTEMU ma byc ten program
na mile zalatuje windziarzem.

>Czy to jest mozliwe?

to tylko potwierdza, gdybys uzywal porzadnego s.o. to wiedzialbys
ze mozliwe jest prawie wszystko, a takie cos o co pytasz zalatwia sie
skrypcikiem w perlu czy rexx'ie. Istnieja portingi obu tych interpreterow
na winde, wiec ... Tyle ze tak sie jakos dziwnie sklada ze windziarzy
ktorzy rzuca okiem na perl'a czy rexx'a nie ma, wiec trzeba czekac az
ktos napisze WSPANIALE, kolorowe, z mrugajacymi ikonkami, animowanymi
okienkami, duszkami machajacymi raczka, stuosiemdziesieciomegabajtowe
wymagajace 32mb pamieci, wywalajace sie 6 razy dziennie samo i 2 razy
dziennie cala winde PROGRAMISZCZE, ktore od biedy, w najprostszych
przypadkach, poradzi sobie z tym zadaniem.

Grego

p.s. poniewaz potrzeba takiego programiszcza jest dosc powszechna
  wiec ide o zaklad ze pod winda istnieje juz takowe, i to napewno
  nawet nie jedno.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi