Re: Jak sciagnac strone www?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 15:56:31 MET DST

On 11 Apr 1997, Gregorio Kus wrote:

> to ze pytajacy nie podaje DLA JAKIEGO SYSTEMU ma byc ten program
> na mile zalatuje windziarzem.

> to tylko potwierdza, gdybys uzywal porzadnego s.o. to wiedzialbys
> ze mozliwe jest prawie wszystko, a takie cos o co pytasz zalatwia sie
> skrypcikiem w perlu czy rexx'ie. Istnieja portingi obu tych interpreterow
> na winde, wiec ... Tyle ze tak sie jakos dziwnie sklada ze windziarzy
> ktorzy rzuca okiem na perl'a czy rexx'a nie ma, wiec trzeba czekac az
> ktos napisze WSPANIALE, kolorowe, z mrugajacymi ikonkami, animowanymi
> [...]

niesamowicie blyskotliwa odpowiedz, i rownie konkretna. Jak zazwyczaj.
Jednym slowem - piana. A jakze czesto mowi 'co za glupie pytania,
trzeba sie uczyc, trzeba czytac, ja moge powiedziec gdzie to znalezc,
a nie jak zrobic'! Tyle ze jak zapytalem o literature, to siedzial jak
mysz pod miotla, nawet nie pisnal.. Ej, Grego, Grego...

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http: --==* chwilowo brak *==-- | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***
*** -=member of ZUKiH=- -=the KNM Member=- | ***