Re: SIEC w bloku!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 04:05:09 MET DST

On Thu, 10 Apr 1997 20:49:02 +0200 (CEST), Jacek Osiecki wrote:

> [...]

to nie wina cache'owania

>Hehe... wez pod uwage, ze gdyby do tego Linuxa byl podlaczony kabelek, to
>moglby juz sluzyc za serwer WWW,FTP, moglby odbierac poczte, itp,itd...
>Krotko mowiac: Nic dziwnego ze bardziej rzezi dyskiem od WindGrozy
>(chociaz wydaje mi sie to malo mozliwe) - ma uruchomione w tle
>kilkanascie/kilkadziesiat programow...

nie jest powiedziane ze ktos musie miec te wszystkie ftpd, httpd etc
zainstalowane (oczywiscie i bez tego w tle chodzi ladnych pare
procesow). Istotniejsze jest to ze linux ma machanizmy ochrony,
ktore sa przeciez w uzyciu przy KAZDYM dostepie do plikow i programow,
tak ze nalezy podziwiac po prostu ze jest sprawniejszy od windy
mimo iz ta ostatnia rznie wszystko jak leci i z kazdym g...
ma o wiele mniej roboty.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi