Re: SB AWE 64

Autor: Bartek Dabkowski (cybrnode_at_ternet.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 02:48:47 MET DST

Maciej Bartkowiak wrote:

(niesamowity ciach)

> - brak wyjscia cyfrowego, wiec jestesmy skazani na przetwornik C/A
> umieszczony
> na plycie, ktory, podobnie, jak w AWE jest raczej sredni.
> (tu mala uwaga: sa ludzie, ktorzy twierdza, ze dzwiek jest
> "krystalicznie
> czysty". Jak dla kogo. Dla mnie sromotnie przegrywa z jakoscia
> odtwarzaczy CD,
> nawet tak dennej i krytykowanej firmy jak Technics)

Dodalbym jeszcze jedno...
Efekty generowane sa kosztem kanalow syntezatora.
Max. 8 kanalow moze byc przeznaczonych na przetwarzanie dzwieku.

Instrumenty sa "multi layered" ... niektore "zajmuja" do 6ciu kanalow.
Czasami wiec cierpi sie na obcinanie wyciszajacych sie brzmien.

Co do jakosci dzwieku...
Pamietaj, ze mowimy o karcie ktora kosztuje kolo 600 zl, i nie jest
przeznaczona do profesjonalnych zastosowan.
Nie jest wiec dziwne, ze przegrywa nawet z "syfnym" sprzetem Technics'a.

Mozna powiedziec, ze zrobilem experyment.
Melodyjke zmontowana czesciowo "software'owo" i czesciowo za pomoca
syntezatora GUS'a PnP zapisalem do Wave'a, ktory nastepnie nagralem
jako Audio-track na plyte CD.

Mam znajomego, ktory jest audiofilem (heh ... przynajmniej tak twierdzi)
poszedlem z ta plyta do niego, i puscilismy na "prawdziwym" sprzecie.
(O ile pamietam firmy Denon)

Jak na kompletnie amatorska robote, na karcie dostepnej dla przecietnego
komputera PC, to jakosc byla bardzo dobra.

pozdrawiam
bartek

PS: dzieki za cytat :)

--
           |\,       |  thUNdER -/- CYbERNOdE  |            |\,