Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 12:54:02 MET DST

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:
[..]
: : Jeżeli płacisz za to żeby Ci wszystko w powierze wylatywało to ja wolę to
: : "za darmo".

: Jezeli chcialbym np. wysadzic twoja chalupe w powietrze, to kupil bym do
: tego dobrego (i drogiego) fachowca, zamiast polegac na ogolnie znanym i
: latwo dostepnym piromanie-amatorze :-)

Używając porównań można (czasami za dalekich) można wszystko udowodnić
(przynajmniej próbować. Co ma piroman do stabilności systemy ? Popróbuj
faktów.

: Kupiwszy np. 200 szt. 95'ki moge np. narzekac na niedzialanie jakiegos
: bajeru. Moge nawet podac sprawe do sadu. Instalujac Linux'a w srodowisku
: komercyjnym musze miec swiadomosc ze cale odium moze pasc na mnie samego.

Obejrzyj sobie licencję W95. Jedyną rzeczą jaką Ci M$ gwarantuje to jest to,
że nic nie gwarantuje. Podaj mi przykłady prób zaskarżenia M$ o nie chodzące
poprawnie opogramowanie (dostarczanie wadliwego produktu). Dwa: podaj
namiary na wygraną przez klienta sprawę o coś podobnego.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*