Re: Spalony monitor

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 13:07:34 MET DST

Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> napisał(a) w
artykule <334cbc13.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...
> Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl) wrote:
> : A moze zakup kontrolowany? Wysylasz kogos do tego sklepu, kupujesz
> : analogiczny kabel, sprawdzasz czy rzeczywiscie jest cos nie tak, i masz
> : tego faceta w garsci.
>
> Dobra mysl - ale na to moze sie prokurator nie zgodzic - tzw. ekonomia
> procesowa i te rzeczy... (oczywiscie mowie tu o prawdziwym zakupie
> kontrolowanym - no chyba, ze facet rozprowadza tzw. "warez"). Co innego
> zakup przez np. kuzyna czy cos w tym guscie - ale... problem jest z
> zgromadzeniem dowodow (filmowac na video? :-) wynajac detektywa ? :-) )
> [...]
Podejrzewam jednak, ze koszt wynajecia dobrego prawnika bylby sporo wiekszy
od kosztow wymiany/naprawy uszkodzonego sprzetu.

Mnie chodzilo o dowod przez analogie -- identyczny kabel kupiony w tym
sklepie jest uszkodzony, a wiec jest jakas szansa udowodnienia swoich
roszczen.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak