Re: Kultura debila

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_lodz1.lodz.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 12:02:43 MET DST

>[rach ciach ciach]

Nie wiem kto administruje free.polbox.pl, ale taki list ktory
otrzymal Andrzej jest zlamaniem podstawowych zasad list
dyskusyjnych i "upowaznia" autora do opuszczenia Internetu.
Powinien zatroszczyc sie o to wlasnie zarzadca serwera.

A swoja droga - coz za kultura...ciekawe kto go tak wychowal.

Konrad

 kolejnik_at_lodz1.p.lodz.pl I.P. i M.P.
     Technical University of Lodz