Re: Kultura debila

Autor: Tristan Alder (tristan_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:45:33 MET DST

> Nie wiem kto administruje free.polbox.pl, ale taki list ktory
> otrzymal Andrzej jest zlamaniem podstawowych zasad list
> dyskusyjnych i "upowaznia" autora do opuszczenia Internetu.

Jednak jak to sprawdzić? Ja mogę się przecież podszywać po Ciebie i
bluzgać, a Ty za to oberwiesz.

Zresztą ten gościu szaleje na "pl.soc.seks" i najpierw podszywa się
pod Rzeźnika pisząc coś w stylu: "Jestem pedałem", a potem (jako on
sam) pisze: "Patrzcie, mamy tytaj chuja pedała". Zresztą to są jego
łagodniejsze wybryki.

> A swoja droga - coz za kultura...ciekawe kto go tak wychowal.

Psy, Psy II, etc?

--
  tradycyjnym zającem powielkanocnym,
         Tristan (http://www.free.polbox.pl/t/tristan)