Re: Kultura debila

Autor: Adam Wolny (adwol_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 12:58:55 MET DST

Konrad Olejnik wrote:

> Nie wiem kto administruje free.polbox.pl, ale taki list ktory
> otrzymal Andrzej jest zlamaniem podstawowych zasad list
> dyskusyjnych i "upowaznia" autora do opuszczenia Internetu.
> Powinien zatroszczyc sie o to wlasnie zarzadca serwera.
>
> A swoja droga - coz za kultura...ciekawe kto go tak wychowal.
>
> Konrad
>
> _/_/ _/_/ _/_/ _/_/_/
> _/_/ _/ _/_/ _/ _/
> _/_/_/ _/ _/
> kolejnik_at_lodz1.p.lodz.pl I.P. i M.P.
> Technical University of Lodz

free.polbox.pl administruje podobno Rafal Wiosna (RAF) ale calkiem
mozliwe, ze list jest podlozony i wcale nie wyszedl z polbox'u

===  Adam Wolny  vel  Adwol                             ===
===  Silesian Institute of Technology, Gliwice, Poland  ===
===  E-mail:  adwol_at_zeus.polsl.gliwice.pl               ===
===  WWW:  http://www.polsl.gliwice.pl/~adwol           ===
===  For my public PGP key look at my WWW page          ===