Re: Kultura debila

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 13:14:32 MET DST

On 2 Apr 97 at 11:18, in "Kultura debila" message, Andrzej Olaczek
wrote:

> Oto list, ktory niedawno otrzymalem. Oczywiscie nie byl podpisany.
> Wyslal go niejaki "PolTeam E.G." <polteam_at_free.polbox.pl> Bez
> komentarza. (Subject : do ciebie debilu)

Sprawdzilem to na free.polbox ("Nasi uzytkownicy") i okazalo sie, ze
pod identyfikatorem polteam ukrywa sie niejaki Pawel Lemanski z
Poznania, przedstawiajacy sie jako zatrudniony w firmie PolTeam E.G.

Pozostaje tylko pytanie, czy gosc sam to napisal, czy tez swiadomie
(lub nieswiadomie) udostepnil swoje konto innym.

W kazdym razie przykre, ale prawdziwe. Ja bym sie tym nie przejmowal:
glupota az poraza, a miejsce takiej korespondencji jest w koszu!

Jesli chcesz, to co najwyzej mozesz zwrocic sie na:

mailto:webadmin_at_free.polbox.pl

lub do Rafala Wiosny, ktory z tym serwisem ma chyba cos wspolnego.

Ja ze swej strony (jako poznanska pyra) moge tylko ubolewac nad cudza
glupota i za takowa przeprosic!

Trzymaj sie cieplo i poswiatecznie

 Przemyslaw Rachowiak
 1. mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl