Re: TPSA ZRYWANIE POŁĄCZENIA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 04:19:04 MET DST

On Tue, 01 Apr 1997 18:00:39 GMT, lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
wrote:

>Hm, nigdy nie zauwazylem.

na kogo wypadnie, na tego bec...

>A to prawie pewne. Jesli gdzies po drodze masz PCM, to kaz ja
>zsynchronizowac i sprawdzic poslizgi, a na liscie pytaj co znaczy
>"synchronizacja szczeliny" i "poslizgi".

Mam. To wiem na pewno, bo konsultacji udzielal mi czlowiek ktory mial
byc kierownikiem zmiany na mojej centrali. Niestety poszedl pracowac
gdzie indziej :-((( i zsynchronizowac moge kazac, tylko komu? I zebym
od tego kazania nie ochrypl, podejrzewam e pierwsze pytanie byloby o
typ modemu i homologacje... a potem bym sie dowiedzial ze nie umiem
telefonu uzywawc!
>Ja to niestety znam haslowo i z doswiadczenia - faktycznie modemy
>zaczynaja jak burza, a po chwili rozlaczaja.
>Mozesz sprawdzic czy momenty rozlaczen co ustalony czas - wtedy
>to na pewno to.

Nie, Jarku. Napisalem ze loteria - jak sie trafi dobre lacze, to
polaczenie stoi jak... a kiedy indziej po paru minutach zadyszki
dostaje. A czasem trafiam w porabany modem tepsy i nijakiej gadki -
zwrocmy uwage ze w warunkach korzystania z Inetu w TPSA jak byk
napisali ze niczego nie gwarantuja - reklamowac wiec moge pobranie
impulsu jak mnie nie polaczylo z 0,202122, ale nie jak mnie system
wy... albo modem mieli padniety i go wylosowalem. Jyz oi swoj rozum
maja - niestety chwilowo nie bardzo mnie stac na dzierzawe. To by
chyba dopiero zalatwialo problemy.
>A na razie poczte czytac na 2400 :-).

Nie . 1200 tryb oryginate. A moze Bell103?

Darek