Re: TPSA ZRYWANIE POŁĄCZENIA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 20:00:39 MET DST

On Mon, 31 Mar 1997 21:59:53 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
>On Mon, 31 Mar 1997 06:33:19 +0000, Darek Jankowski
>
>Dokladnie to samo. Tylko procesor mniejszy. I te same efekty -
>doswiadczeni telefoniarze twierdza ze na centralach mechanicznych
>mozliwa jest degradacja stykow po paru minutach polaczenia, a na

Hm, nigdy nie zauwazylem.

>elektronicznych z PCM-em z kolei moze sie cos rozsynchronizowac.

A to prawie pewne. Jesli gdzies po drodze masz PCM, to kaz ja
zsynchronizowac i sprawdzic poslizgi, a na liscie pytaj co znaczy
"synchronizacja szczeliny" i "poslizgi".
Ja to niestety znam haslowo i z doswiadczenia - faktycznie modemy
zaczynaja jak burza, a po chwili rozlaczaja.
Mozesz sprawdzic czy momenty rozlaczen co ustalony czas - wtedy
to na pewno to.
A na razie poczte czytac na 2400 :-).

J.