Re: MMX+kooprocesor

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 04:19:01 MET DST

On 1 Apr 1997 10:35:23 GMT, wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Marcin Witek)
wrote:

>"operacje bitowe" cokolwiek mialo by to znaczyc. Mam wrazenie ze procesory
>Intel maja kilka rozkazow operujacych na bitach i nie jest ich mniej
>niz w innych procesorach.

Ktore instrukcje i od ktorej wersji procesora?
> A wracajac do MMX: Pozwala na wykonywanie arytmetyki bez przepelnien
>( tzn. w przypadku operacji na bajtach np.: 100+200=255, dopelnia do max
>w przypadku przepelnienia ),

Wszystko juz bylo...
> MMX wykorzystuje te same rejestry co FPU ( coby nie bylo problemow przy
>przelaczaniu zadan ) i powoduje to nimoznosc jednoczesnego uzywania
>FPU i MMX ( tzn. mozna w jednym programie korzystac z MMX i FPU ale nie
>jednoczesnie ).
No wlasnie. Fajnie toto bedzie robilo pod wszelkimi CAD-ami! Albo
rybki, albo akwarium. Ogolnie chwala Intelowi (jeszcze raz to napisze)
ze wreszcie tak elementarne rszeczy zrobil. Tylko po co tem krzyk?

Darek