Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 21:26:08 MET DST

>Z jakiego okresu te rewelacyjne wiadomosci?

z obecnego :) polecam porownanie caviarka serii LA (tego z elektronika
3/4), dowolnego (11200LA, 22500LA, 34000LA) z seagatem medalistem pro,
nie mowiac juz o connerowatych seagatach ;) zwroccie uwage na parametry
(czas dostepu, predkosc transmisji).

polecam porownac awaryjnosc connero-podobnych seagate z caviarami
(wylaczajac feralna serie dyskow 31600H, ktora rzeczywiscie nie byla
najszczesliwsza).

mysle, ze WD nadal trzyma sie w czolowce. to moje prywatne zdanie,
mozecie sie z nim zgodzic lub nie. a caviarki serii LA to naprawde
fajniutkie urzadzonka. goraco polecam chociazby do potestowania...

karpio