Re: Internet Providers

Autor: Tristan Alder (tristan_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 20:59:11 MET DST

> 0. Nie otrzymałem _ŻADNEJ_ informacji, że konto "tristan" na
komputerze
> "zeus.polsl.gliwice.pl" działa wadliwie.

Bo jeszcze wtedy nie wiedziałem, że tak można się z Tobą (czyli
adminem) skontaktować.

> "zobacz, co tam się mu dzieje, albo skasuj mu to konto :->"

Żeby zaraz skasować? Drugi Polbox czy co. ;)

> Uważam, że pierwszą osobą, która powinna o tym fakcie się
> dowiedzieć, jest administrator.

Jako rzekłem, nie wiedziałem wtedy, że "A.Bort=administrator"

> Dopiero brak jakiejkolwiek reakcji z jego strony
> może usprawiedliwiać "wywlekanie brudów na światło dzienne".

Może dlatego był brak reakcji, że ja jestem na pl.comp.os.win95

> I to _MOŻNA_ samemu usunąć.

Jeszcze trzeba:
1) Nie być tępym userem Win95 z dwoma lewymi rękoma do komputerów
2) Znać się nieco na tym (wiedzieć o tym)

> Posłałem już tristanowi list (na adres polboxowy)

Tak jest. Przepraszam publicznie ZEUSA. Tym razem winą była moja
niewiedza.

--
  tradycyjnym zającem powielkanocnym,
         Tristan (http://www.free.polbox.pl/t/tristan)