Re: TPSA ZRYWANIE POŁĄCZENIA

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_paskud.cyber.com)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 09:53:03 MET DST

VTAM!

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
: On Mon, 31 Mar 1997 06:33:19 +0000, Darek Jankowski
: <newyork_at_free.polbox.pl> wrote:

: >Czy ktoś ma kłopoty z utrzymaniem połączenia do TP S.A bo ja mam od
: >kilkunasy dni. Zrywa po kilku minutach i tyle, ale łączy na 28,8 bez
[ciach]
: Dokladnie to samo. Tylko procesor mniejszy. I te same efekty -
: doswiadczeni telefoniarze twierdza ze na centralach mechanicznych
: mozliwa jest degradacja stykow po paru minutach polaczenia, a na
: elektronicznych z PCM-em z kolei moze sie cos rozsynchronizowac. Jesli
[ciach]
: dzwon, grzmi az modem trzeszczy, pol godziny transmisji i zadnego
: przysiadania - no wiec kto tu rozrabia?

Hmmm, Na centralach z PCMem raczej rzadko sie to zdarza. Ja mam za soba polaczenia ponad 6 godizn non-stop i ZADNYCH ZERWAN. Inna sprawa, ze mam nowa centrale.

Cezar

: Darek