Re: Pytania o plyte glowna!!

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 15:49:09 MET DST

Michal Malanowicz napisal (-a) :

[...]
> - Czy Asus T2P4 posiada mnoznik 3,5 lub wyzszy? Jaki?

Nie posiada bo nie ma takiej potrzeby (narazie).

> - Czy majac SoftMenu, jest mozliwe poprzez upgrade biosa dodanie
> nastepnego mnoznika np: x4 lub 4,5 (66x4,5=300, dla Pentium MMX 300Mhz,
> lub AMD K6 300Mhz)?
>
> Prosze o jakies sensowne odpowiedzi, bo szykuje mi sie zmiana plyty. Majac
> do wyboru Abita na HX oraz Asusa T2P4 jestem w kropce, bo chcialbym plyte,
> ktora w przyszlosci (niedalekiej) obsluzy K6 300Mhz lub jakiegos silnego
> Pentium MMX!

Prawdopodobnie ustawienie mnoznika na plycie wiekszego niz x3 nie bedzie
potrzebne. Sytauacja bedzie podnobna do tej jaka byla z procesorem Am
5x86-133 na plytach 486 tzn. ustawialo sie x2 a procesor rozumial to jako x4.
Napeno jednak tak bedzie z procesorem Pentium MMX 233 MHz oraz AMD K6.

> PS. Czy w ogole sa planowane Pentium MMX taktowane szybciej niz 233Mhz?

A tego to nawet najstarsi gorale nie wiedza ;)

Piotrek