Pytania o plyte glowna!!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 21:01:07 MET

- Od ktorej wersji plyty Abit na HX w SoftMenu mozna ustawic 83Mhz?
- W czym tkwi przewaga Asusa P55T2P4 nad Abitem na HX? O ile takowa jest!
- Czy Asus T2P4 posiada mnoznik 3,5 lub wyzszy? Jaki?
- Czy majac SoftMenu, jest mozliwe poprzez upgrade biosa dodanie
   nastepnego mnoznika np: x4 lub 4,5 (66x4,5=300, dla Pentium MMX 300Mhz,
lub
   AMD K6 300Mhz)?

Prosze o jakies sensowne odpowiedzi, bo szykuje mi sie zmiana plyty. Majac
do wyboru Abita na HX oraz Asusa T2P4 jestem w kropce, bo chcialbym plyte,
ktora w przyszlosci (niedalekiej) obsluzy K6 300Mhz lub jakiegos silnego
Pentium MMX!

PS. Czy w ogole sa planowane Pentium MMX taktowane szybciej niz 233Mhz?

--
Michal Malanowicz