Re: problem - pomocy!!!!!

Autor: Jerzy Marcinkowski (jemar_at_ld.onet.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 15:21:40 MET DST

Lukasz Szczepanski <roger_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<01bc3bd1$38f4c420$LocalHost_at_roger.lodz.pdi.net>...
> Heya!
> Mam nastepujacy problem z kochanym pecetem:
> Wlaczam komputer, ekran pozostaje czarny, slychac
> pikniecie i startujacy dysk twardy, nastepnie lampki

Mialem niedawno identyczne objawy po 8 miesiacach uzywania nowej plyty - ze
sklepu!
Poruszanie elementow na plycie dawalo chwilowa poprawe, serwis podejrzewal
plyte!!!
Po dokladnych ogledzinach okazalo sie, ze kosc z BIOS'em byla tak wlozona,
ze dwie nozki byly
na zewnatrz styku gniazda co dawalo efekt podobny do "zimnego lutu" -
zmiana temperatury, delikatny wstrzas... - j.w.
Po dokladnym wlozeniu kosci problem zniknal.
Pozdrawiam -

--
Jerzy Marcinkowski
jemar_at_ld.onet.pl