Re: Internet Providers

Autor: Piotr Teczynski (pteczyn_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 10:34:27 MET

On 28 Mar 1997 02:34:48 GMT, "Marac" <marac_at_free.polbox.pl> wrote:

>Piotr Teczynski <pteczyn_at_hum.amu.edu.pl> wrote in article <5hdsu2$eaj$1_at_math.amu.edu.pl>...

>A mozna wiedziec dlaczego mi wspolczujesz, Panie Humamueduplowcu?

0. OK.

1. Wyobrazenie, iz free.polboxowcy to zbiorowisko lamerow, powoli ;)
zaczyna funkcjonowac ,,w swiadomosci spolecznej'' ;) na pl.comp.www.
Nie tak jednak zupelnie bezpodstawnie. Dlaczego?

2. W ramach czysto poznawczych zobacz sobie, co wypisja folks z
free.polbox na pl.comp.www. ,,Tatus pozyczyl mi na wieczor Merca, wiec
zabiore panienke i kilku kumpli i podjedziemy przekasic do
Makdonaldsa. Potem kopsniemy sie troche po autostradzie, tak dla
sportu. To padlo, ale podobno wyciaga 250. Stary mi mowil. Ten wapniak
i konserwa sie cyka, ale my damy czadu. I G^95 mnie obchodzi, iz
wlasnie lalo i chwycil lekki przymrozek. Kupcie lepiej troche pepsi,
zeby bylo czym popijac. Potem podjedziemy pod akademik i damy bobu tym
fagasom od unixa i ISO PL -- cieniasy, kurna olek. Zasuwaja tymi
swoimi pordzewialymi maluchami, palanty, i chca by im miejsca
ustepowac. He, he, juz oni zobacza! Hej, folks, ktos wie, jak sie
wylacza alarm w tej bryczce? Stary, qurna, mi pokazywal, ale
jakos...''

3. Wypowiedzi naleza zwykle do dwoch kategorii:

a) Jak wpakowac na strone licznik? Odp. RTF p.c.w. FAQ, or the like.
Hmm, nie wiem, czy w tej kategorii free.polboxowcy przoduja, ale jest
tego male co nieco.

b) Zobaczcie moja strone i zaglosujcie na nia. I nie zawracajcie mi
gitary, o wy wielcy guru, iz jest w kodowana w CePie, ma same ramki,
pisze na niej, iz jest najlepiej widziana pod IE, obrazki zas w
800x600, no i tak w ogole nie daje sie odczytac pod tym waszym
zabytkowym ;) Lynxem. To jest powiew Merca dla kazdego, nie zas te
wasze ulubine, pordzewiale maluchy!!! Odp. [autocenzura]. I w tym
punkcie free.polboxowcy trzymaja zasluzona ;) palme pierwszenstwa.

4. Jesli zatem *nie* lapiesz sie na powyzszy opis, i tak zalapiesz sie
z definicji niejako na ,,swiadomosc spoleczna'', a zatem wspolczuje
Tobie towarzystwa, w jakim masz niewatpliwy zaszczyt sie obracac ;)

5. Jesli jednak chcesz naprawde dobra zabawe (i tu free.polboxowcy sa
rzeczywiscie Nietzschem :-) zobacz sobie, co czasem wypisuja
windziarze na comp.windows.x.*. Lameroza, ze az palce lizac... :-)))

6. Masz jeszcze jakies pytania? ;)

>Tak sie sklada, ze jestem studentem, ale nie chce mi sie zebrac o
>darmowe konto na UW, wiec zalozylem sobie konto na Polboxie.

?????

>Ale Pan uwaza, ze jestem w czyms gorszy od Pana.
     ^^^ ^^^^
0. A TFU!!! ;)

1. Generalizowalem. Jesli *nie* nalezysz do tej kategorii i czujesz
sie obrazony -- przepraszam.

2. Moja o freepolboxowcach opinie podtrzymuje.

>Bardzo bym
>prosil o uswiadomienie w czym.

Hmm, gdybys mial duze niebieskie oczy... :-)))))

>Z powazaniem TFU!, TFU! freepolboxowiec Marac

Zdrowko i wesolego modemowanka przez swieta,
//Moje 0.03zl w wyplenianie lamerstwa free.polboxowcow ;)
//Piotr

--
Piotr Teczynski
mailto:pteczyn_at_hum.amu.edu.pl